Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(8)
Form of Work
Książki
(8)
Proza
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Status
available
(5)
unknown
(2)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(8)
Author
Adler Robert (1978- )
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Dorocka Edyta
(1)
Gajek Grzegorz (1987- )
(1)
Galiano Enrico (1977- )
(1)
Garcia Mayte (1973- )
(1)
Maciewicz Monika
(1)
Małecki Jakub (1982- )
(1)
Orbitowski Łukasz (1977- )
(1)
Schreier Jason
(1)
Sulik Magdalena
(1)
Witerscheim Katarzyna
(1)
Ćwiek Jakub (1982- )
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(5)
Time Period of Creation
2001-
(7)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Audience Group
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura włoska
(1)
Subject
Przyjaźń
(2)
Ból psychiczny
(1)
Chłopcy
(1)
Dojrzewanie
(1)
Duchy
(1)
Garcia, Mayte (1973- )
(1)
Gry komputerowe
(1)
Kobieta
(1)
Kombatanci
(1)
Mitologia słowiańska
(1)
Nastolatki
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Piastowie (dynastia)
(1)
Piosenkarze amerykańscy
(1)
Początki państwowości
(1)
Powieść fantastyczna
(1)
Prince (1958-2016)
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rodzina
(1)
Samotność
(1)
Sekrety rodzinne
(1)
Sekty i ruchy religijne
(1)
Słowianie
(1)
Tajemnica
(1)
Tancerze amerykańscy
(1)
Wojna w Afganistanie (2001-2014)
(1)
Zakochanie
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Kazimierz (Kraków; część miasta)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Genre/Form
Powieść
(2)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść polska
(1)
Publicystyka
(1)
Wielkie Litery
(1)
Domain
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Chłopcy / Jakub Ćwiek. - Kraków : Wydawnictwo SQN, 2012. - 318, [1] s. : il. ; 21 cm.
Na grzbiecie i s. 4 okł.: Zagubieni chłopcy - Nibylandia original
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 821.162.1-3 [wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Piast / Grzegorz Gajek. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo SQN, 2021. - 661, [12] stron ; 23 cm.
Epicka opowieść o człowieku, którego śladem kroczyli bogowie. Wkrocz do zamglonej słowiańskiej puszczy, pełnej złowrogiego pohukiwania sów, błyszczących oczu saren, przesądów i starych wierzeń. Zasłuchaj się w pradawnej opowieści o rywalizacji między dwoma przyrodnimi braćmi, o dorastaniu i miłości, o mocy imion i plemiennych bojach Słowian znad Warty i Odry. Swojska i osobliwa historia o naszych korzeniach. Opowieść o Piaście. "W dawnych wiekach słowiańscy bajarze przekazywali opowieści o bogach i chrobrych witeziach młodszemu pokoleniu z nadzieją, że baśń przetrwa w umysłach i sercach ludu. Nie ma chyba większej radości dla starego gawędziarza, gdy widzi, że wyrósł godny następca, który z powodzeniem podjął jego trud. Ogromnie cieszy mnie saga o Piaście Grzegorza Gajka, bo ową tezę potwierdza w całej pełni. Rozsiądźcie się zatem wygodnie u ogniska albo kominka i wczytajcie się w mądrość przodków..." Witold Jabłoński, autor "Darów bogów" i "Popiela" oraz cyklu "Słowiańska Apokalipsa"
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 821.162.1-3 [wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Zawiera strony do kolorowania.
W książce wyłącznie ISBN bez dywizów.
Niemój i Nielubka mieszkają w drewnianym domu w słowiańskiej osadzie. Żyją w zgodzie z naturą, pomagają rodzicom, psocą i biorą udział w uroczyście obchodzonych obrzędach. Nawet gdy bywa groźnie, przygody stają się wymagające i trudne – nie tracą odwagi i hartu ducha. W końcu strzegą ich słowiańscy bogowie i mądrzy mieszkańcy osady, a i oni sami mają dość sprytu i odwagi, by przechytrzyć niejednego złego ducha! Właśnie zbliża się wielki dzień, którego rodzeństwo oczekuje ze zniecierpliwieniem. Przed nimi zapleciny i postrzyżyny – to wtedy dostaną nowe imiona! Dziewięć niezwykłych historii o małych Słowianach, dzięki którym dowiecie się, gdzie można spotkać jagodową babę, jak zrobić motankę, do czego służy zapaska oraz kim byli potężny Świętowit, mały chmurnik czy tajemnicza rodzanica. Poznacie życie, zwyczaje, święta, bogów i demony sprzed tysiąca lat!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. P III [wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Horyzont / Jakub Małecki. - Kraków : Wydawnictwo SQN, 2019. - 333, [2] strony : ilustracje ; 22 cm.
Czasami prawda rozciąga się daleko za horyzont. Jałowe lata bez wschodów i zachodów słońca. Wspomnienia jak burza piaskowa, jak skrzypienie desek w starym domu. Smugi przeszłości płytko pod skórą. Gry komputerowe i bułgarski rap. Maniek i Zuza mieszkają po sąsiedzku na warszawskim Mokotowie. On, były saper, próbuje spisać wspomnienia z misji w Afganistanie, mając nadzieję wreszcie stamtąd wrócić. Ona, dziecko pokolenia Y, uczy się żyć na własny rachunek i mimowolnie zatraca się w rodzinnej tajemnicy. Choć z pozoru nic ich nie łączy, ciążą ku sobie, niezdolni i niechętni do pielęgnowania więzi z otoczeniem. Nowa książka Jakuba Małeckiego to zaskakująca opowieść o tęsknocie, przyjaźni i odwadze. O konfrontacji z zadrą - własną i cudzą. O próbach znalezienia właściwej wersji siebie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 821.162.1-3 [wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 821.162.1-3 [wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Największe tajemnice gier wideo w jednej książce: Pillars of Eternity, Uncharted 4, Stardew Valley, Diablo III, Halo Wars, Dragon Age: Inkwizycja, Shovel Knight, Destiny, Wiedźmin, 3 Star Wars 1313.
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 793 [wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 821.131.1-3 [wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 92 [wypożyczalnia] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again